Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

lørdag den 19. november 2011

The truth test.

DE 10 HURTIGE

1.       Det sidste du grinede højlydt af: Friends

2.       Det sidste der fik dig til at tænke over livet: Musik

3.       Det sidste du har savnet: Kærlighed og sex

4.       Sidst du spiste: I morges kl. 06 efter byen. Tuc-kiks.

5.       Sidste film du så i biografen: Twilight Breaking Dawn med Camilla Kronborg

6.       Den sidste du kyssede med: Sille

7.       Det sidste du græd over: Jeg er blevet for stærk og tager ikke ting til mig. Jeg bliver ikke såret mere.

8.       Den sang du hører: Adele - Someone Like You

9.       Din nuværende mobil: Sony Ericsson

10.   Det du tænker på: Hold dig tilbage, hold dig tilbage. Stay cool. Good things come to those who wait.



ÅR 2011

1.       Har du fået nye venner? Ja.

2.       Er du blevet såret? Ja.

3.       Har du mistet tætte venner? Ja.

4.       Er du blevet tæt med gamle venner? Ja.

5.       Er du blevet forelsket? Ja.

6.       Har du brudt et løfte? Ja.

7.       Har du været lykkelig? Nej.

8.       Hvad ville du gøre om? Træne mere, smile mere.

9.       Kommer du til at ændre dette næste år? Sikkert ikke, jeg er dårlig til at holde nytårsfortsæt.



SANDHED

1.       Skole? Danmarks Pædagogiske Universitet, Emdrup. Uddannelsesvidenskab.

2.       Har du lavet lektier? Nej.

3.       Arbejde? Crazy Daisy Roskilde.

4.       Er du forelsket? Jeg er godt på vej.

5.       Er du glad? Inderst inde.

6.       Hvis du skulle ændre dit navn, hvad skulle det så være til? Christel Jean Jakobsen.

7.       Hvornår vågnede du i dag? kl. 15.30

8.       Hvad går der på nerverne lige nu? At kærlighed er kompliceret.

9.       Mænd eller kvinder? Kvinder.

10.   Status? Single.

11.   Højre eller venstre? Højre.

12.   Huller i ørene? Otte.

13.   Din yndingsperson? Camilla Kronborg.

14.   Hvor har du det bedst? I mine tanker med min musik. Eller i rutchebaner.

15.   Har du været lykkelig? Ja.

16.   Dør du gammel? Ja.

17.   Rygning? Ad. Aldrig.

18.   Hvad siger du meget for tiden? Awesome. Quotes på engelsk. NO!.

19.   Kys eller kram? Kys. Men helst begge dele. På samme tid.

20.   Din yndlingsmaterielle ting? Mit Canon-kamera, min iPod, min mobil, min computer.

21.   Hvornår er du sødeste? Når jeg er forelsket og har lyst til at forkæle. Eller når jeg har dårlig samvittighed og skylder en person noget, følelsesmæssigt.

22.   Holder du dig tilbage? Ja, når det er det der er det bedste at gøre.

23.   Kan du udtrykke dine følelser? Ja.

24.   Hvad elsker du mest? Min familie, min søster, musik, at fantasere og Camilla Kronborg.

25.   Kommer du til at forandre dig? Nej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar