Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

søndag den 6. november 2011

gamle klogskaber på papir.

Du har såret mig mange gange. Nu sårer jeg dig én gang for alle. (Mickey 2, papir)

Familien er dem der altid vil være der når alle andre hader dig. Lige meget om du roder dig ud i noget
lort, lige meget hvor mange gange du er din kæreste utro, lige meget hvilke rygter de hører om dig.
Deres kærlighed til dig forsvinder aldrig. Det er derfor alle har en familie. (Mickey 2, papir)

Det er ikke meningen du skal se alt det jeg skriver om og til dig, som noget irriterende jeg bare gør,
for at få dig tilbage. Jeg vil bare bare fortælle dig at jeg synes virkelig godt om dig. (Mickey 2, papir)

Love is? - you (Mickey 2)

Med et knust hjerte som indsats har man ikke meget at miste (Mickey 2)

Jeg kan åbne mig og ikke blive såret, fordi jeg kan hvad jeg vil. Så dårlige ting skræmmer mig ikke,
for jeg gør dem gode igen. (Mickey 2)

When I die it won't be because you killed me. (Mickey 2)

Hende: Gud, hvor er du dog grim!
Dig: Hvis jeg havde været smuk havde jeg sikkert været lige så snobbet som dig! (Mickey 2)


Vi snakker om himlen, Gud og Paradis som om vi ved, hvad det er. (Mickey 2)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar