Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

søndag den 20. november 2011

Den torsdag.

Jeg havde den fedeste dag i torsdags. Alt sammen fordi jeg havde den her fantastiske følelse indeni. Mille og jeg startede med at køre ned på Gimle og se Top Model. Det var vildt hyggeligt at sidde dernede, også fordi der var sådan en rar og afslappet stemning, og fordi et par af mine venner fra gymnasiet også var der. I pausen kørte vi så op på Ros Torv, fordi vi skulle ind og se Twilight - Breaking Dawn part 1 i biografen. Det var simpelthen sådan en god film, og vi blev begge i vildt godt humør af at se den, og jeg kom virkelig i sådan en film-stemning. Den der "back to reality"-følelse man plejer at få efter en film, den fik jeg bare ikke. Både Mille jeg blev ligesom i filmen, og vi var helt oppe at køre da vi kørte fra biografen. Vi besluttede os for at tage forbi Daisy en tur, og selvom jeg plejer ikke at synes, at det er så fedt at være der på en torsdag, så var det simpelthen den fedeste dag! Mille og jeg var så oppe at køre, at hun kom til at køre ned ad en ensrettet vej (for det var jo den vej vi skulle? :b). Vi var flade af grin. Hun havde ligesom glemt hvordan man kører bil i den virkelige verden. Det var som om der bare ikke var nogen konsekvenser af nogen ting, ligesom der heller ikke er når man sidder og ser en film.
Da vi kom ind på Daisy var der en masse af mine kollegaer og en masse af mine tætteste Daisy-venner, og vi havde det bare så hyggeligt! Jeg bestilte en masse drinks, og jeg plejer aldrig at ville bruge penge i byen, fordi jeg ikke synes at det er pengene værd, men det var det bare den aften! Jeg smed også bh'en for 10 shots. Alt var bare ligemeget den aften, jeg havde bare brug for at leve den aften og ikke tænke på konsekvenserne, og det er jeg så glad for at jeg gjorde! YOU SNEAKY MOM! Fuck, mig og Mille var flade af grin! Alle var bare så glade, og alt var bare godt. Da Daisy lukkede tog jeg hjem til en veninde og sov. Det var en rigtig god dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar