Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

lørdag den 19. november 2011

Fiction, fantasy and imaginary dreams.

:')

Jeg håber at du ser mig.
Jeg håber at du kigger på mig.
Jeg håber at du tænker på mig.
Jeg håber at jeg har en lille plads i din hjerne nu og da.
Jeg håber at du tænder på mig.
Jeg håber at du tænker på min krop, når du er alene.
Jeg håber at du har følelser for mig.
Jeg håber at du er forelsket.
Jeg håber at du dufter til mit hår, når vi krammer.
Jeg håber at du smiler når du ser billeder af mig og os.
Jeg håber at du elsker mig.[

..

Jeg håber at du kan se de ting jeg ikke kan lide at du gør.
Jeg håber at du har tænkt dig at forandre dig for min skyld.
Jeg håber at du sætter pris på alt hvad jeg gør for dig.
Jeg håber at du elsker mig nok.
Jeg håber at du ser skyerne og når ind, inden det begynder at regne..[

..

Jeg håber at du selv kan se det.
Jeg håber at du fortryder det du gjorde.
Jeg håber at du hader dig selv.
Jeg håber at du smider din halskæde ud, jeg gav dig.
Jeg håber at du hader mig tilbage.
Jeg håber at jeg kan glemme dig...[

..

Jeg håber at du tager halskæden på igen.
Jeg håber at du vil kæmpe for at få mig tilbage.
Jeg håber at jeg har en plads i dit hjerte endnu.
Jeg håber at du savner mig.
Jeg håber at du græder, når du ser billeder af mig og os.
Jeg håber at du tænker på mig.
Jeg håber at du ønsker at gøre det om igen.
Jeg håber at du ikke har ødelagt 'os' ....[

..

Jeg håber at du er kommet videre.
Jeg håber at du ikke bruger dine tanker på mig mere.
Jeg håber at du kan undvære mig nu.
Jeg håber at du smiler, uden at det afhænger af mig.
Jeg håber at du har mistet dine følelser.
Jeg håber at det også kun er et minde for dig.
Jeg håber at du elsker en anden nu.
Jeg håber at du når at se skyerne denne gang.....]

:|

xoxo Crølle, 5. juli 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar