Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

onsdag den 16. november 2011

Omg, that's so true!

med inspiration fra RelatableBlog.com

I love those random memories that make me smile no matter what is going on in my life right now. If someone seriously wants to be in your life, they will seriously make an effort to be in it.When I have my headphones on I do not want to be bothered. I really despise have family as friends on Facebook. It makes me think twice about what I want to post. My biggest fear is to look out of the window at night and see someone staring back. I get nervous when I get a text that says "I need to talk to you". That person you can text with for several hours and not get bored. When I'm home alone at night I assume I'm going to be killed. That awkward moment when you think you can touch the bottom of the pool, then trying to and almost drowning in the process. My brain: 5% names, 3% phone numbers, 2% stuff I know from school, 90% song lyrics and Friends quotes. The feeling you get when coming home from a vacation. What I use my phone for: Texting, calling, playing games, writing things down and pretending to text when I'm alone in public. That awkward moment when you have to make up an excuse to not hang out with someone because you'd rather chill at home. That awkward moment when you accidently "like" something on Facebook while you were stalking. I'm drunk and you're still ugly.That sad moment when you return to your own ordinary life after seeing an awesome movie. After sending a risky text a minute takes an eternaty.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar