Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

mandag den 14. november 2011

S.

EN FØLELSE AF TRANG
Selvom vi to skriver sammen hver eneste dag, så mangler jeg dig. Jeg mangler at kende dig helt ind til
kernen og forstå den måde du tænker på. Jeg har lyst til at slette alle de tårer du har grædt og slette alt
den smerte du har følt og varme dig med alle de kram og kys jeg føler sådan en trang til at give dig.
Jeg drømmer om dig, tænker på dig hele tiden. Jeg forestiller mig om og om igen vores fingre flette
sig sammen og varme hinanden. Jeg ser frem til weekenderne, for weekenderne er vores.
Jeg håber at dit hjerte ikke er for såret til, at kunne se den følelse jeg langsomt er begyndt at få for dig.
Du er varmen og smilet i min hverdag, og du giver mig drømmene og håbet tilbage som det var dengang
jeg var yngre og havde det hele. Med dig er jeg teenager igen. Du tager mig både frem og tilbage.
Du gør mit hoved konfust på den måde som jeg kender alt for godt, og jeg har ikke lyst til at give slip på
den. Du er så smuk i mine øjne. Jeg er så tiltrukket af din charme. Vil du tage min hånd igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar