Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

onsdag den 30. november 2011

The mind of a real woman.

Jeg har en hemmelighed. Jeg kender til en hemmelighed om kvinder.
Vi er bevidste om alt. Vi ved godt hvor i lokalet du er, vi ved godt når du kigger og vi agerer ud fra det.
Vi tænker over alt. Vi sender aldrig beskeder forkert, vi siger aldrig noget forkert. Vi planlægger det
og udfører det, og får det vi kæmper for. That's the mind of a real woman.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar