Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

onsdag den 16. november 2011

Sadness and sorrow.

</3
Da jeg var mindre var jeg et meget dramatisk menneske.
Jeg har altid elsket drama og jeg har altid nydt alle slags
 følelser. Jeg har altid været betaget af tårer og "ked af det",
 fordi jeg heller aldrig rigtig selv har haft noget at græde over.
 Der er intet galt i mit liv, jeg har det perfekte liv, og de
 dejligste mennesker i det, og det har jeg altid været så heldig
at have. Så jeg har nydt at ligge ulykkelig i min seng og græde
til min yndlingsballader.
Hvornår voksede jeg dog fra det? Jeg er bange for, at jeg er blevet
 for stærk en person. At jeg er begyndt at tage ting mindre til mig,
for ikke at det skal såre mig, da jeg er blevet såret en ordentlig
 potion i mine år som teenager. Jeg vil tilbage til at tage tingene
 til mig. Jeg vil tilbage til at være den jaloux kæreste som tænker
 over det, når den jeg er vild med, også er vild med en anden eller
 skriver sammen med andre. Jeg vil blive ked af det, jeg vil blive
såret på det yderste af sjælen igen. Jeg vil mærke at jeg er
menneske. Jeg vil mærke at jeg ikke kun kan grine min mave i
kramper, men også kan græde, så det gør helt ondt i halsen. Jeg kan
ikke huske hvornår jeg sidst har grædt igennem. Er det sådan noget
man bare vokser fra lige pludselig? Jeg har ikke lyst til at blive
voksen, og jeg har ikke lyst til at ændre mig. Jeg har lyst til at
ligge i min seng og græde mig helt ulykkelig i mit perfekte liv.
Det er i mine tårer at jeg finder min tryghed, fordi det er dem jeg
 kender så godt. De er mit hjem, og jeg savner at være hjemme. Jeg
 vil hjem. Jeg tager hjem. Hjem til mine tårer.

The Living Years - Mike and The Mechanics
I Will Always Love You - Whitney Houston
Never Again - Justin Timberlake

Ingen kommentarer:

Send en kommentar