Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

fredag den 28. juni 2013

SHANE & JUSTIN AND UNREAL LOVE


Jeg drømte om dig i nat, og du gav mig en ro og glæde og vinderfølelse som
ville kunne give liv til et andet menneske. Du fik mig til at glemme alt om
alle de damer der er nu, og mindede mig om hvor jeg skal hen. Jeg følte at du
var min; min hemmelighed, min præmie, min overraskelse. Du var perfekt på
din egen forskruede måde, og jeg havde svært ved at være i mig selv, af
bare overvældenhed! Jeg kunne ikke tro mine egne øjne, kunne ikke forstå
mit held! Her stod du, lige som jeg havde brug for dig. Du var ikke kun i
serien, du var lige her i mit liv, og du var lige hvad jeg havde forestillet
mig at du ville være. Du var på så højt et kendisplan, men du gav dig tid
til mig; du havde lyst til at bruge din tid på mig: af alle mennesker i
verden. Så kunne jeg virkelig hvad jeg ville! Jeg kunne få dig; ja, jer
begge! Selvom I er uopnåelige for et dødeligt menneske for mig. Men i mine
drømme kan vi alle leve for evigt, og lidt til. I faldt for mig, og jeg
faldt samme vej. Det er præcis den vej jeg vil! Åh, hvad jeg dog ikke ville
give, for at kunne falde i søvn igen og drømme videre om dig. Du er kun i
serien, i mine drømme og i fremtiden, forklædt som en anden person. Men jeg
skal nok finde dig. Bare vent :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar