Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

fredag den 28. juni 2013

12:10 MOD CPH LUFTHAVN VIA KØBENHAVNS HOVEDBANEGÅRD


Her sidder vi så: tomme sjæle på rad og række. Jeg er den eneste der
hører musikken, men jeg kan se i deres øjne, at de også føler den. Føler
sorgen, tomheden, glæden, ensomheden, friheden, tankerne. Her er alles
tanker omkring livets ligegyldighed. Døde blikke sidder overalt og følger
skyerne på himlen udenfor. Det er som om al livslyst faldt til jorden
på perronen, og vi kan aldrig nå at samle den op og putte den i tasken.
Vi har for travlt til at huske livslysten. Det her er en forvokset slange
der transporterer tomme og døde kroppe til lufthavnen, hvor de håber på at
blive fløjet til det sted de tror deres livsglæde og lykke ligger på
stranden og venter. De forstår ikke, at glæde er en uhåndgribelig
størrelse som ikke kan ses eller udpeges, og derfor kan skabes alle steder.

Her sidder vi: tomme sjæle på rad og række og håber på, at næste stop er
dér hvor vores lykke har gemt sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar