Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

mandag den 31. oktober 2011

Medina.

Har Du Det Ligesom Mig

"Jeg mærker ikke dine ord, og din handling gør noget modsat. Hvorfor mærker jeg kun modstand.
Når vi står op om morgenen hver for sig gør det ondt, fordi du ikke er her. Du laver morgenmad,
men ikk' til mig. Snakker ikke hele dagen igen. Ser på mobilen hele tiden. Det er en hård tid vi
to går igennem. Bare du lader mig vide; har du der ligesom mig?"



Vend Om

"Jeg vil bestige det allerstørste bjerg, jeg ville gå til verdens ende. Jeg ville svømme ud i det åbne
hav, bare for at få dig til at vende - vend om igen."


Kl. 10

"Det gør så ondt indeni når jeg ved, at du ikke er her for at blive. For når du tar hjem til hend',
og du kysser hend' på kinden. Det brænder indeni, slår mig ihjel at du ikke er her, når jeg
burde være din kvind', det hos mig du hører hjemme. Vi ses i aften efter klokken ti, når du har
slået op."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar