Om mig

Mit billede
Her vil du finde et uddrag af mit liv, som jeg nu bedst kan beskrive det på tekst. Jeg indrømmer gerne at jeg, ligesom alle andre mennesker altid søger bekræftigelse, og derfor har din holdning som læser af min blog selvfølgelig en betydning for mig. Dog skriver jeg mest i denne blog af én grund; fordi jeg ikke kan lade være. Jeg ser mig selv som værende en blandning af en offentlig og en privat person. Jeg er vel en privatperson som gerne udgiver sit liv offentligt. Dog ser jeg mig ikke som en anden Arto-bruger, men som forfatter. Så værs'go og kig i mit liv, der er frit udsyn. ©

fredag den 28. oktober 2011

Så ved du det.

-
rygning, ketchup, højrøvede mennesker, drukfester, stavefejl, ødelagt hår, slåskampe, vrede mennesker, tandpasta i håndvasken, upassende musik,
pasta og kødsovs, Suspekt og L.O.C, at blive disset, at skrive ting jeg ikke bryder mig om.

+
at tage billeder, Friends, sommer, Britney, sterinlys, bh'er, indretning, planter indenfor, at fantasere, store ure, koskind, piger, jul, Nokia 7373, langt hår,
når folk randomly piller i ens hår, tøsehygge med god mad, hjemmelavet pizza, at være alene, mørke mænd, mit spejlreflekskamera, sengetøj og lagner,
fletkurve, dyr, give gaver, sko, at tegne på læsestof, sex, at gøre rent når jeg rent faktisk selv har lyst, anti-rygere, Jennifer Aniston, tætte veninder, min søster,
spirituelle snakke, når kvinder kan bære rød læbestift, at sms'e, bling bling i ørene, at blive nusset, duften af benzin, fuldskab når man virkelig har lyst til
det, kvindelige DJ's, uventet besøg af en nær person, at leve sig ind i en god tøsefilm, platinblond hår, smukke mennesker, sideskilning, Daisy Roskilde, penge,
Chandlers jokes, minder, min mor og far, impulsivitet, en færdig stil eller projekt, solbrun hud, at
skrive, grammatisk korrekthed, smukt hår, aften og nat, smil,
musik, efterskole,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar